Šios Naudojimosi sąlygos (toliau – „Sąlygos“) taikomos per svetainę kikturas.lt sudaromoms paslaugų pirkimo–pardavimo sutartims ir naudojantis MB „Kikturas“ siūlomomis paslaugomis (kelionėmis, ekskursijomis, dovanų kuponais paslaugoms ir pan.). Naudodamiesi svetaine ir pirkdami paslaugas, patvirtinate, kad perskaitėte ir sutinkate su šiomis Sąlygomis.
1. Paslaugų teikėjas
- Įmonė: MB „Kikturas“
- Įmonės kodas: 306073816
- PVM mokėtojo kodas: LT100016060811
- Adresas: Ukmergės g. 369A, LT-12142 Vilnius
- Telefonas: +370 5 237 1440, +370 676 45548
- El. paštas: info@kikturas.lt
2. Sąlygų taikymas ir keitimas
Sąlygos taikomos visiems užsakymams, pateiktiems svetainėje. Paslaugų teikėjas gali keisti Sąlygas, atnaujinta versija skelbiama svetainėje ir taikoma naujiems užsakymams.
3. Pirkimo procesas ir sutarties sudarymas
- Klientas svetainėje pasirenka paslaugą ir pateikia užsakymą.
- Sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas gauna užsakymo patvirtinimą el. paštu.
- Jei paslaugai taikomas minimalus dalyvių skaičius, tai nurodoma paslaugos aprašyme. Nesurinkus minimalaus skaičiaus, Paslaugų teikėjas gali atšaukti paslaugą, apie tai pranešdamas ne vėliau kaip prieš 14 kalendorinių dienų iki paslaugos datos, grąžindamas sumokėtas įmokas.
4. Kainos ir mokesčiai
Visos svetainėje pateikiamos kainos nurodytos eurais (EUR) ir, kai taikoma, su PVM. Galutinė kaina rodoma prieš pateikiant užsakymą.
5. Atsiskaitymas
Priimamas atsiskaitymas tik banko pavedimu. Mokėjimo instrukcijos pateikiamos užsakymo patvirtinime ir šiame skyriuje:
- Gavėjas: MB „Kikturas“
- Įmonės kodas: 306073816
- PVM kodas: LT100016060811
- Bankas: AB “Swedbank”
- IBAN: LT100016060811
- Mokėjimo paskirtis: Užsakymo Nr. {order_number}
Sąskaita-faktūra (jei taikoma – PVM sąskaita-faktūra) pateikiama elektroniniu būdu.
6. Paslaugos suteikimas ir dokumentai
Užsakymo patvirtinimas, bilietai / kuponai ir kita informacija siunčiami el. paštu. Klientas atsako už teisingą el. pašto adreso nurodymą ir laiškų gavimą.
7. Kliento pareigos
- Laiku atlikti apmokėjimus ir pateikti teisingus duomenis.
- Laikytis kelionės / paslaugos taisyklių, tvarkaraščių bei kelionės vadovo ar organizatoriaus nurodymų.
- Atsakyti už padarytą žalą (pagal galiojančius teisės aktus).
8. Atšaukimas ir grąžinimai
Paslaugų atšaukimo ir sumokėtų sumų grąžinimo tvarka nurodyta atskiroje Grąžinimo / atšaukimo politikoje, kuri yra šių Sąlygų dalis.
9. Paslaugos pakeitimai
Dėl svarbių priežasčių Paslaugų teikėjas gali keisti paslaugos sąlygas (pvz., kainą iki 20 dienų iki kelionės pradžios, jei pasikeitė vežimo išlaidos, mokesčiai ar valiutų kursai). Klientas turi teisę nesutikti su pakeitimu ir nutraukti sutartį be baudų.
10. Atsakomybės ribojimas
Paslaugų teikėjas neatsako, kai sutartis nevykdoma dėl Kliento kaltės, trečiųjų asmenų veiksmų, su kuriais teikėjas nėra susijęs, ar nenugalimos jėgos (force majeure). Tai neatleidžia nuo įstatymuose nustatytos civilinės atsakomybės dėl tyčios ar didelio neatsargumo.
11. Skundai ir ginčai
Pretenzijos dėl paslaugų teikiamos raštu ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo paslaugos pabaigos, atsakymas pateikiamas per 15 darbo dienų. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR teisės aktų nustatyta tvarka. Taip pat galite naudotis ES elektroninės ginčų sprendimo (ODR) platforma.
12. Asmens duomenų apsauga
Asmens duomenys tvarkomi pagal Privatumo politiką ir taikytinus teisės aktus. Duomenys naudojami tik paslaugų įvykdymui ir teisėtiems tikslams.
13. Baigiamosios nuostatos
Šios Sąlygos kartu su užsakymo patvirtinimu, Grąžinimo politika ir Privatumo politika sudaro visą susitarimą tarp Kliento ir MB „Kikturas“ dėl konkretaus užsakymo.